Dit schilderij gaat naar Galerie Bont en Blauw. Tijdens het schilderen deed dit meisje me denken aan mijn zusje; daardoor kreeg het werk vanzelf de titel Zusje.Expositie 14.06.2026 – 05.07.2026
Tot mijn grote spijt kan ik niet de grote resolutie laten zien omdat er regelmatig werken van mij ongevraagd zijn gekopieerd en verkocht als prints.. Maar je bent van harte welkom op komende expositie in galerie Bont en Blauw of in mijn atelier in Alphen aan den Rijn.